Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

22 Oktober 2010 | Zambia, Livingstone

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie leuke berichtjes!
Hier gaat alles goed. Leuk om mam alles te laten zien. Ik heb er nu een aantal foto's opgezet.

Dit weekend hebben we veel plannen dus we zullen snel een weer een verhaal schrijven.

Liefs Nienke

• 24 Oktober 2010 - 13:03

Jan Verkerk:

Dag Nienke leuke foto's van mama.
    Het is mooi dat jullie het zo naar jullie zin hebben en het zal ook vast voor jou gezelliger zijn nu dat mama er is.Hier in Nederland gaat alles goed het is slecht weer maar binnen is het oke.
    Deze week met Febe naar de bruiloft geweest van Inge en Azhar en gisteravond samen met Rob naar het feest geweest van zijn familie dat was erg gezellig.
    Vanmiddag ga ik lekker eten bij Ed en El.
    Mama vroeg of ik Danielle Beuzenberg kende en die ken ik want zij werkt bij Zeelandia op de afd.verkoop voor het buitenland ze was ook op mijn receptie.
    Veel plezier deze week groeten papa.

• 24 Oktober 2010 - 21:15

Daniëlle Sirag:

Lieve Nienke en Helene
    Wat enig om jullie zo samen te zien tussen al die kinderen.
    Morgen een hele leuke verjaardag Nienke met een dikke kus voor jullie allebei en geniet er van Daniëlle.

• 25 Oktober 2010 - 16:40

Jan Hak:

Hallo Nienke en Helene
    Leuk om jullie samen in het verre Zambia te zien. Het lijkt erop gezien de zeer gelukkige gezichten dat jullie het uitstekend hebben. Het lijkt me een geweldige ervaring om hier samen te zijn. Ik denk toch dat Jan een klein beetje jaloers wordt , al zit dat niet in zijn karakter. Heel veel plezier nog en tot over een paar weken.

vriendelijke groet
    Jan

• 26 Oktober 2010 - 06:01

Frieke En Erik:

Hey Nichie!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een leuke dag van en een super mooi jaar..

Kus van ons

• 26 Oktober 2010 - 16:37

Patries:

Nienke,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik mis je wel hoor!
    Ik had je btw geprobeerd te bellen hahah
    Thanks voor je kaartje!

Liefs en tot snel!

• 26 Oktober 2010 - 19:40

Marc Cuypers:

Dag Nienke & Hélène,
    Wat een mooie foto's, een heel bijzondere getuigenis van wat jullie daar in Zambia meemaken.
    Nienke, gefeliciteerd met je verjaardag (je vader heeft me daarstraks getipt ;-) ).
    Hélène, warme knuffel voor jou, ook van Chris.
    Groetjes,
    Marc

• 31 Oktober 2010 - 19:54

Bert Van Der Heul:

Wat een prachtig verhaal, wat een verrijking moet dit zijn voor jullie. Prachtig om te lezen en te bekijken.
    Ik kijk er naar uit om de verhalen straks, als jullie in nederland zijn, onder het genot van een sappe nog eens te mogen beluisteren. Geniet nog van de laatste dagen daar.

dikke knuffel!

Bert