Overlandtrip - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Nienke - WaarBenJij.nu Overlandtrip - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Nienke - WaarBenJij.nu

Overlandtrip

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

17 November 2010 | Tanzania, Zanzibar

Hallo allemaal,

Ik was van plan om een blog te plaatsen, maar ik kan het document niet openen waar mijn blog in stond dus ik zal het morgen proberen. Ik heb wel alvast wat foto's van mijn trip geupload.

Nu zit ik in Zanzibar. Heerlijk te relaxen op het strand. Morgen vertrekken we weer naar het vaste land (Tanzania).

Liefs Nienke

  • 17 November 2010 - 15:06

    Inge:

    Mooie foto´s Nien!!

    xxx

  • 17 November 2010 - 15:20

    Steef:

    sounds like Paradise!!! Geniet van je laatste week

    tot snell

    liefs X

  • 17 November 2010 - 15:40

    Jan Verkerk:

    Nou Nienke dat ziet er prachtig uit volgens mij heb je een top vakantie daar, ik werd al een beetje ongerust omdat we niks van je hoorde maar ik ben blij dat je een bericht heb geplaatst geniet er nog maar van want over 1,5 week is de pret voorbij, groetjes papa

  • 18 November 2010 - 13:16

    Harry De Vries:

    prachtige foto's van je reis
    Veel is herkenbaar.
    Geniet volop
    Harry

  • 18 November 2010 - 13:17

    Suzanne Wiese:

    Leuke foto's Nienk, ben benieuwd naar je hele verslag!

    Liefs Suus

  • 19 November 2010 - 10:31

    Rianne & Marvin:

    Wauwiee, ziet er allemaal supergaaf uit!

  • 25 November 2010 - 09:15

    Judith H.:

    Hai Nienke,

    Je bent alweer bijna thuis zie ik! Bedankt voor je mailtje. Er is van alles veranderd op het Lingewaal College. Je verhalen klinken gaaf en ik ben benieuwd hoe het je bevalt terug in Nederland..

    Heel veel plezier en geniet nog die laatste paar dagen.
    groeten< Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

18 November 2010

Van Zambia naar Malawi en door naar Tanzania

17 November 2010

Overlandtrip

03 November 2010

kano trip

03 November 2010

3e week

31 Oktober 2010

Jungle Junction
Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 58230

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: