Verjaardag Rianne - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu Verjaardag Rianne - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu

Verjaardag Rianne

Door: nienkeverkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

29 September 2010 | Zambia, Livingstone

Hoi allemaal,

Dinsdag was Rianne jarig! :D Maandagavond wilden wij de huiskamer en onze deur versieren. Rianne gaat vaak vroeg naar bed, maar helaas die avond niet... :S. Aangezien mijn moeder over 3 weken komt, werd Rianne zo enthousiast dat ze een hele planning ging maken met wat we allemaal konden gaan doen haha. Met man en macht probeerden we haar naar bed te krijgen, maar het heeft lang geduurd. Ondertussen was de helft van de huisgenoten afgehaakt, omdat zij zo moe waren haha. Dus ben ik met Suzanne, Niels, Tania en Josephine alles gaan versieren.

Rianne was erg verrast toen ze 's ochtend de kamer uit wilde en vond het erg leuk. We hadden ook nog met zijn allen een taart gekocht en haar daarmee verrast in de lunch pauze. Erg leuk! 's Avonds zijn we uiteten geweest bij het Royal Livingstone Hotel. Eerst zijn we met de hele groep een drankje wezen doen en daarna zijn Tania, Niels, Rianne en ik incl aantal nieuwe mensen (die maandag waren aangekomen) heerlijk gaan dineren. Het was erg leuk en gezellig. Ik had aan de ober gevraagd of zij een taartje voor haar konden regelen. Ik had kaarsjes meegebracht. Hij zei dat dat wel kon! :D. Op een gegeven moment, na het eten, kwamen alle obers en koks naar buiten en begonnen te zingen en dansen!! Ik dacht; zou dat voor Rian zijn? Ik wilde dat natuurlijk filmen, maar ik moest zo erg lachen, omdat ik dit niet had verwacht (ik dacht ze komen alleen een taartje brengen) dat ik aan Niels heb moeten vragen of hij het wilde filmen want ik zat zo te shaken van het lachen haha. Ze gingen om onze tafel dansen en zingen. Het was zo onwijs leuk en gaaf!! Rian kreeg een taartje waar 'Happy Birthday Rianne' op stond. Ze hadden het erg leuk gedaan. Hopelijk heeft ze een verjaardag gehad die ze nooit meer zal vergeten!

Toen we 's avonds terug naar ons hostel gingen, zijn we weer een olifant tegen gekomen die langs de weg stond ('t wordt bijna normaal ;)). Eerder die avond had een groep olifanten de weg geblokkeerd.... Hoe bizar!

Verder gaat alles goed hier. Gister 'Art Club' (project) gehad. Was erg leuk. Vandaag de hele dag les gegeven. Morgen ga ik mijn leerlingen een 'toets' (wiskunde) geven. Kijken of ze alles wel begrijpen. Maandag kan ik de klas in vier groepen verdeeld. Vier leerlingen uit mijn klas lopen erg voor. Zij mochten die ochtend de leraar spelen en hun leerlingen de sommen uitleggen (in hun taal). Dit ging goed en ze vonden het erg leuk. Ik merk nu ook dat de leerlingen het beter begrijpen! :D dus dat is erg fijn!

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties. Het uploaden van foto's en mijn blog kost altijd veel tijd. Dus ik heb nog steeds niet alle mailtjes van mensen kunnen beantwoorden. Sorry hiervoor, maar jullie krijgen een reactie!

Ik heb ook nog twee filmpjes geupload. De eerste is een tour door ons huis (ik hoor alleen net van iemand dat het hele filmpje er niet op staat... Dus jullie zien helaas maar een klein gedeelte van ons filmpje). Er staat ook nog een filmpje van de zingende obers/koks op Rian dr verjaardag.

Verder staan er nog een aantal foto's bij. Sommige hoorden nog bij het vorige verhaal.

Liefs Nienke

  • 30 September 2010 - 08:56

    MarrianneBruggeman:

    Hoi Nienke ,

    Ik ben een collega van Sjoukje,dus je kent mij niet, maar ik wilde je toch even zeggen dat ik enorm geniet van je prachtige foto's.

    Marrianne

  • 30 September 2010 - 10:54

    Lieke:

    Hey Nien!

    Erg leuk al je verhalen, en je foto's! Wat een prachtige foto's zitten er tussen zeg.. Echt vet dat je dan af en toe zomaar een olifant tegenkomt ;) En de safari en het raften.. Echt superleuk!! Het raften ziet er inderdaad wel wild uit!
    En leuk dat je moeder langskomt! Kan je alles laten zien :D !!
    Nou Nien, we contacteeee!!

    Dikke kus uit NL!

  • 04 Oktober 2010 - 11:50

    Sara:

    Hi Nien!
    Wat leuk om allemaal te lezen wat je daar meemaakt :) en super schattig die kindjes! Vooral met dat Muzungu bus hahah, super grappig..en die dansende obers op Rianne's verjaardag, shakie shakie ;) hihih..heel veel plezier nog daar!!
    Liefs Sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

18 November 2010

Van Zambia naar Malawi en door naar Tanzania

17 November 2010

Overlandtrip

03 November 2010

kano trip

03 November 2010

3e week

31 Oktober 2010

Jungle Junction
Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 58231

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: