Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: nienkeverkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 September 2010 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Ik heb bij mijn vorige verhaal nog meer foto's + een filmpje geplaatst. Het kost te veel tijd en werk om bij alle foto's een titel neer te zetten. Bij sommige heb ik dat gedaan. De rest spreekt voor zich.

Bedankt voor jullie reacties en mailtjes. Ik zal zo snel mogelijk reageren!

Voor diegene die het leuk vinden, je kan je emailadres opgegeven op mijn site en dan krijg je automatisch een mail als ik een verhaal heb geplaatst.

Liefs Nienke

• 15 September 2010 - 08:31

Sjoukje:

Hoi Nienke. Leuk om ook jou verslagen en foto's te zien. Jij schrijft toch weer andere dingen dan Rianne en zo krijg ik toch wel een heel compleet beeld van wat jullie allemaal meemaken. Dat filmpje is ook schattig, daar zou ik er wel meer van willen zien!

• 18 September 2010 - 23:35

Steef:

Hey chica

het ziet er zo tof uit daar!!! En die kinderen moeten je ook echt allemaal even aanraken, lief!!!