Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

27 Oktober 2010 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties, de felicitaties, krabbels, berichtjes, smsjes en kaarten voor mijn verjaardag!

Ik heb een leuke verjaardag gehad. 's Ochtends werd ik wakker en was mijn deur van mijn kamer helemaal versierd. Echt heel leuk gedaan. Op mijn school hebben de leerlingen in mijn klas voor mij gedanst en gezongen op zijn Zambiaans. Erg leuk! :D Ik had voor de kinderen cakejes gebakken en limonade meegenomen. Volgens mij vonden ze het erg leuk want ze waren dr helemaal stil van. Daarna heb ik met ze geknutseld. Die middag had ik reading club op mijn eigen school. Dit had ik speciaal aangevraagd omdat dit mijn laatste week is en ik vond het toch wel ontzettend jammer dat ik mijn kinderen niet meer zal zien. Ze zijn echt zooo leuk!!

Tussen de middag hebben mijn huisgenoten voor mijn gezongen en hadden ze een cake voor mijn gekocht. Die avond zijn we uiteten geweest. Volgens mij waren ze ons een beetje vergeten, want het heeft ontzettend lang geduurd haha. Maar het wachten werd beloond door een lekkere cheeseburger met friet :D!

Alweer mijn 3e verjaardag in het buitenland... Altijd weer anders dan een verjaardag in Nederland, maar ik heb een leuke dag gehad! :D

Zoals jullie al hebben kunnen lezen ga ik dit weekend naar een eiland met geen electriciteit e.d. Het blijkt erg mooi en rustgevend te zijn. Ik ben erg benieuwd. De tijd gaat echt heel erg snel. Dit wordt alweer mijn laatste weekend hier. Ondanks dat ik erg heb moeten wennen en ook wat minderen momenten heb gehad (;)), heb ik het erg naar mijn zin gehad en vind ik het ook wel jammer dat het erop zit. Volgende week donderdag vertrek ik voor mijn 'overland trip'. Ik ga dan met een groep voor 3 weken reizen door Malawi, Tanzania,Zanzibar en Kenia.
Dus nog veel te doen en te zien voordat ik vertrek!

Liefs Nienke.

Vorige weekend hebben Rianne en ik een Lion Walk gedaan. Daar heb ik ook foto's van geupload.


  • 27 Oktober 2010 - 20:15

    Monique:

    Ha Nienke,
    Oh, oh, ik schaam me diep!!! Het stond met grote letters in mijn agenda maar . . . . dan moet je s'avonds wel in je agenda kijken he anders komt het natuurlijk niet goed :( Sorry, sorry, Nienk, weer een gemiste kans, jammer he?!
    Bij deze van harte meis met je extra jaartje :) Zo te lezen had iedereen zijn best gedaan om er super-verjaardag van te maken, leuk voor je!! Geniet van je komende weekend, lijkt me een hele aparte ervaring hoor. Have fun, big hug, Mo

  • 27 Oktober 2010 - 20:40

    Lieke:

    Nien, wat leuk om de foto's te zien en de verhalen van jou en je moeder te lezen! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben :D !!
    En die trip, echt super!! Dan zie je nog veel zeg..
    Geniet ervan en tot over een maandje :)

    xxx

  • 29 Oktober 2010 - 18:44

    Jan Verkerk:

    Dag Nienke leuk dat je verjaardag zo'n mooie dag is geweest papa heeft die dag er ook een borrel op genomen, en nu nog drie weken de andere landen bezoeken, heel veel reis plezier en maak er een mooie tijd van, groeten papa

  • 30 Oktober 2010 - 09:15

    Oom Sim Tante Aad:

    Lieve Twee,
    Eerst nog gefeliciteerd met Nienkes verjaardag en hartelijk dank voor de verslagen, heerlijk dat alles zo naar jullie zin gaat! Het zou leuk zijn als we de wederwaardigheden nog eens mondeling zouden horen. Voor de volgende week wensen we jullie een hele goede reis en vooral voor Nienke een leuke en interessante voortzetting.
    Met deze oude vandagen gaat het prima.
    Heel veel liefs en groetjes,
    Oom Sim,tante Aad.

  • 30 Oktober 2010 - 13:28

    Ino Van Der Held:

    Dochter en Moeder,

    Natuurlijk nog de hartelijke felicitatie toegewenst aan Nienke. Zo te zien straalt de levenslust er lustig op los!Super hoor!Stilletjes hoopte ik als verstekelingsmuis of leeuw erbij te willen zijn! Nienke, nog vele mooie reisavonturen toegewenst en Heleen een heel goede terugreis!
    liefs van Ino.

  • 30 Oktober 2010 - 18:21

    Annemarie:

    Hi Nienk,

    Omdat het ook niet leuk is om alle reacties op één dag te krijgen, hier dan een paar dagen later mijn felicitaties. Ik houd je reisverslagen wel bij hoor Nienk en als ik het allemaal zo lees is het wel fantastisch om dit allemaal mee te maken. Ik hoop dat je ondanks de af en toe wat mindere momenten kan genieten van alle bijzondere momenten die je meemaakt want ik wordt gewoon jaloers op je als ik lees wat je allemaal ziet en meemaakt. Heel veel plezier met je rondreis de komende weken, geniet ervan en ik blijf je volgen.
    XXXXX Ad, Annemarie Jan en Nina

  • 31 Oktober 2010 - 08:11

    Marjolein:

    Zo bizar zeg die leeuwen!! Ieeh! En mam met dr hoogtevrees op een olifant... Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Ziet er allemaal erg gezellig uit op de foto's. Succes je laatste week en veel plezier tijdens je reis. Doe voorzichtig! Xx mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

18 November 2010

Van Zambia naar Malawi en door naar Tanzania

17 November 2010

Overlandtrip

03 November 2010

kano trip

03 November 2010

3e week

31 Oktober 2010

Jungle Junction
Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 58174

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: