vervolg - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Nienke - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: helene Verkerk

20 Oktober 2010 | Zambia, Livingstone

Zo te zien is het een veel te lang verslag. Nienke heeft het niet van een vreemde.
Verder gaan we vanavond uiteten in een prachtig restaurant aan het water waar we de zonsondergang kunnen zien. Ik heb er zin in.
Het weekend ga ik met Wilma wat dingen ondernemen. Zaterdagavond en zondag wordt het feest vieren i.v.m independence day. Dus ik ben benieuwd. Ik heb het reuze naar mijn zin en voel me helemaal goed. Ik geniet van de mooie mensen en vooral de kleine kindertjes. Deze zijn stuk voor stuk om op te eten.
Dit was het voor nu. De foto's zal nienke er binnenkort op zetten.
Lieve groeten voor allemaal

Helene

• 21 Oktober 2010 - 17:54

Jan Verkerk:

Dag Helene waren de taco's lekker ? blij dat je het zo naar je zin hebt, vandaag je moeder bezocht en je krijgt de groeten van haar hier verloopt alles verder goed, groeten Jan

• 21 Oktober 2010 - 19:14

Mootje:

Ha Nienke en Leentje,

Wat een leuke verhalen!!
    Ik moet heel eerlijk bekenen dat in nog niet eerder de site had bekenen. Dat in tegenstelling met George, die bezoekt hem bijna dagelijks om te zien wat Nienke nu allemaal weer meemaakt en geeft mij dan een update-je onder het eten. Op die manier heb ik het idee dat ik ook een beetje meeleef :)
    Nienk, voor ik het vergeet . . . thanks voor je kaartje, erg lief, krijgt een mooi plekje op onze WC (bedoel ik verder niets mee, daar staan al onze leuke/lieve/aardige/grappige kaartjes/berichtjes etc. van vrienden & fam!). Zo te lezen heb je het best getroffen, leuk voor je, Nienk.
    En Leentje, ook jij hebt het naar je zin, gelukkig maar, je verdiend het wel om lekker ff bij te komen, ff time out!!!! Als ik het zo lees: zwembad/ boekje/ restaurant enz. komt dat ook wel goed :)
    Vanavond heb ik Jan gesproken, nou daar hoef je ook geen zorgen over te hebben hoor, die is lekker bezig (als gewoonlijk), sporten, zorgt voor eet-afspraakjes zodat hij niet hoeft te koken en is lekker aan het werk. Kortom . . . alles oké dus GENIET. Voor nu een Big hug vanuit Lienden-city, tot snel.
    Liefs, Mo

• 21 Oktober 2010 - 19:30

Ino Van Der Held:

Lieve Nienke,

Jouw lieve moeder eist wel aandacht op hoor!Zij neemt helemaal bezit van jouw tekstruimte.Laat haar avontuur niet belangrijker worden dan de jouwe! Min of meer gemeend, groot deel een grapje hoor!!Zo ik kan lezen zijn er restaurants en terrasje in overvloed te vinden voor je moeder!! Laat haar maar letten op alcoholistische en vraatzuchtige leeuwen, lijkt mij belangrijk! Over het algemeen krijg ik de indruk dat jullie gezellig moeder en dochter zijn, kan ik zeer jaloers op zijn!
    Ik wacht in ontspannen nieuwsgierigheid naar jouw mening het samen zijn met jouw moeder............

Een hele grote groet uit Nijmegen,

Ino.

• 24 Oktober 2010 - 09:39

Corrie:

Lieve Helene en Nienke,

Wat heerlijk dat je het direct zo naar je zin hebt Helene! En wat een prachtige foto's. Het weer is hier vreselijk, dus geniet van de warmte en de zon en alle nieuwe indrukken. Heel veel liefs, Anne en Corrie

• 24 Oktober 2010 - 15:23

Yvonne Huis:

Hoi Helene en Nienke
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Mooie foto's Nienke allemaal bekeken. Helene je verdient het en geniet er dubbel van, dit kunnen ze je niet afpakken.
    Liefs Yvonne

• 28 Oktober 2010 - 16:47

Lana:

Lieve Helene

Ik ben vanochtend even op de poli ortho geweest voor een bakkie. En vragen of ze iets van je gehoord hadden. Zie hier de baliepoes van 4 oost reageert zelf. Een leuk verslag met mooie foto's.
    Ja, bij de Rivas op een olifant zitten gaat net niet... Hoewel je kan mijn rug op....Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.

Liefs Lana en de groeten ook aan Nieneke.

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Recente Reisverslagen: