Foto's trip deel 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke - WaarBenJij.nu Foto's trip deel 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke - WaarBenJij.nu

Foto's trip deel 1

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

08 Februari 2013 | Australië, Melbourne

Hierbij nogmaals de foto's van mijn trip (ik had ze al op mijn site gezet, maar ze staan er niet meer op?). Ik kan niet alle foto's op mijn site neerzetten dus hierbij een aantal daarvan. De rest volgt binnekort.

Xx

  • 08 Februari 2013 - 09:36

    Wies Van Meijeren:

    Hoi Nienke,
    ik zal jou weer eens schrijven. Wat een ontzettend mooie foto's heb je weer gemaakt. Deze reis zal weer een hele ervaring voor je zijn. Ik ben trots op je. Je doet het toch maar mooi, helemaal alleen. Nou, nietecht alleen, maar toch. Een paar weken terug heb ik je vader ontmoet, bij Typhoon. Hij had al een paar keer mijn naam gelezen op jouw site, en blijkbaar aan Wil gevraagd wie ik ben. Dus 's vonds ij Typhoon, zegt Wil ineens tegen een man: dit is nu Wies. Was dat jouw vader. Op het moment train ik niet, heb veel pijn in mijn schouder (zit veel kalk op de pezen) IK ben daar aan geholpen, NACD, maar tot nu toe heeft dat niets geholpen. Nog maar eve afwachten. Verder gaat alles hier goed, geregeld wat winterse buien, maa ja het is tenslotte winter. Maar van mij mag het voorjaar worden.
    Groetjes en geniet nog overal van.
    Dikke x Wies

  • 08 Februari 2013 - 22:16

    Judith:

    Wat een enorm verhaal had je weer, echt heel leuk. Ook de foto,s . Voor ons ook interessant
    T. Hier vandaag weer druk met de jongetjes, eendjes gevoerd maar ze aten zelf net zoveel brood. Was wel grappig. Pjotr wil steeds Stijn omhelzen maar Stijn vindt dat pjotr teveel natte kusjes geeft dus... Pjotr loopt nu heel goed maar valt nog veel. Dus ik weet wat ik te doen heb. Geniet jij lekker verder en wij volgen het met belangstelling.
    Liefs niek en Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 58208

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: