Mount Field trip en foto's - Reisverslag uit Hobart, Australië van Nienke - WaarBenJij.nu Mount Field trip en foto's - Reisverslag uit Hobart, Australië van Nienke - WaarBenJij.nu

Mount Field trip en foto's

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Januari 2013 | Australië, Hobart

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties bij de afgelopen reisverslagen :).
Gister zijn we naar een Wildlife Park (soort dierentuin) geweest. Hier hadden ze kangaroo's (die los rondliepen), koala beren, Tasmanian Devil, wombats en nog veel meer. We mochten zelf de kangaroo's voeren, erg leuk!! Daarna zijn we naar Mount Field gegaan. Daar hebben we een kleine hike gedaan naar een hele mooie waterval. We liepen door een soort bos met ontzettend veel hoge/lange bomen. Helaas kwam er van de waterval niet ontzettend veel water af. In de winter blijkt het nog veel mooier te zijn, omdat er dan veel meer water is. Daarna hebben we nog gelunched en zijn we terug naar Hobart gegaan. Helaas was het erg fris en regende het af en toe. Vandaag is het beter weer, zonnetje schijnt weer.

Ik heb een aantal foto's op mijn site gezet (+/- 50 foto's dus het is handiger om dit weer links in het menu Foto's te bekijken, anders krijg je ze niet allemaal te zien). Eerst een aantal foto's van Melbourne en Oud & Nieuw. En daarna nog wat foto's van Tasmanie en al onze tripjes. Helaas heeft de computer kuren en kan ik de foto's niet draaien.

Liefs Nienke

  • 14 Januari 2013 - 11:01

    Ad:

    Nienke,

    Allereerst de beste wensen nog. Wat een fantastische reis. Ik begrijp dat je het nog steeds erg naar je zin hebt. Ik kan me dat wel voorstellen als ik zie waar je overal komt en wat je beleefd. Veel plezier weer de komende tijd. Ik blijf je volgen :).

    Gr. Ad

  • 14 Januari 2013 - 11:08

    Rianne:

    Waauuuw, wat een mooie foto's! Snap wel dat die fam. van Charlotte daar naartoe is geëmigreerd! :) Gelukkig hebben jullie verder niet zoveel te maken met de bosbranden! xX

  • 14 Januari 2013 - 12:01

    Mary:

    Hey Nienke, wat een mooie foto's, lijkt mij leuk om die kangaroos in het echt keertje te zien en zo vlak bij, dat vliegen lijkt mij geweldig maar of ik het zou durven.... geweldig. groetjes

  • 14 Januari 2013 - 13:22

    Petra Kant:

    Hey Nienke,
    wat een hoop verhalen weer zeg, heerlijk!! En voor mij zoveel herkenbaar. Veel mensen die naar Australie gaan slaan Tasmanie over maar het is daar fantastisch, ben ook in wineglassbay geweest. Pfff maar dat is alweer even geleden, 10 jaar denk ik.
    Geniet er nog lekker van.
    Groetjes petra
    PS je krijgt ook de groetjes van Janet vd Meeberg (was hier vanmorgen op de koffie)

  • 14 Januari 2013 - 20:56

    Ingrid:

    Hoi Nienke,

    Geweldig wat je allemaal ziet en doet. Echt yolo! Geniet ervan. Liefs Ig

  • 14 Januari 2013 - 22:02

    Je Zus (of Jezus Kan Ook ;) ):

    Wow, wat een gave foto's zeg!! Wat is het super mooi daar. Je hebt voor mij al bepaald waar mijn volgende reis naar toe gaat ;) Wat ben jij gezellig met kangaroes zeg, hihi. Lekker kleurtje heb je, pas je wel een beetje op met die dunne ozonlaag daar?!! Geniet! X je jaloerse zus Marjolein vanuit een heeeeel koud Amsterdam

  • 14 Januari 2013 - 22:14

    Corrie:

    Hoi Nienke,

    Wat een prachtige fot's en ook erg leuk die foto's met de kangoeroes! Je bent het nieuwe jaar goed gestart. En wat heerlijk dat warme weer. In Nederland worden voor morgenochtend files voorspeld i.v.m. de sneeuw :(

    Lieve groeten, Corrie


  • 15 Januari 2013 - 12:49

    Wilma:

    Hoi Nien,

    't Ziet er allemaal fantastisch uit, en dan dat blauwe water, heeeeerlijk!! Wij zitten hier in de sneeuw en het is brrrr koud. Geniet er maar van.

    Groetjes
    Wilma

  • 15 Januari 2013 - 16:34

    Wies Van Meijeren:

    Hoi Nienke, weer met veel plezier je verslag gelezen. Hier is het ijskoud en het sneeuwt elke keer. Maar het is hier tenslotte winter (van mij mogen ze deze periode overslaan). Nog veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes en dikke x wies

  • 15 Januari 2013 - 17:17

    Judith:

    LIEVE NIENKE,

    Fantastisch je foto/s al krijg ik het koud van zo,n dun truitje, ik heb net heel veel sneeuw weggeveegd.
    Er ston vanmorgen meer dan 1000 km !!! file in nederland. Gelukkig hoefde je niet op de fiets naar het rivas, en ik ook niet.
    Geniet maar verder en tot de vlg berichten.

    Liefs Niek en judith

  • 27 Januari 2013 - 15:09

    Yvonne Huis:

    Lieve Nienke
    Weer met plezier je verslag gelezen en wat een pracht foto's.
    Het is hier over met de sneeuw en vorst, het dooit heel hard. Het hoofd van de sneeuwpop is er al afgerold. Van -11 naar +11 dinsdag, verschil van 22 gr. kunnen we ook in bikini naar buiten ha ha..
    Kijk uit naar je volgende verslag.
    Liefs Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 58246

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: