Klaar om te vertrekken!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Klaar om te vertrekken!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Klaar om te vertrekken!!

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

03 November 2012 | Nederland, Gorinchem

Backpack is ingepakt, kamertje is opgeruimd, afscheid van iedereen genomen... ik ben klaar om te vertrekken!!

Morgenochtend vroeg opstaan, want om 07.30 moet ik aanwezig zijn op schiphol. Charlotte en ik vertrekken eerst naar Londen waar we moeten overstappen op het vliegtuig naar San Francisco. Daar blijven vier dagen. Ik hoorde dat dinsdag de verkiezingen in Amerika zijn dus dat zal een groot feest worden!!

Ik wil iedereen bedanken voor alle berichtjes, smsjes, telefoontjes, cadeautjes, komst op mijn afscheidsfeest en het afscheid op mijn werk!! Super allemaal!

Ik ben nu voor 6 maanden niet meer via de whats app/ping te bereiken. Alleen te bereiken via Facebook, e-mail, deze site of evt via de sms.

Tot over een half jaar!!
Liefs Nienke



  • 03 November 2012 - 22:42

    Judith En Niek:

    Dat ziet er indrukwekkend uit!!Heb je de snoertjes van je fototst nog gevonden?
    Nogmaals een heel mooie reis en heel veel plezier.
    xxx en veel liefs

  • 03 November 2012 - 22:47

    Nienke :

    Dank je! Tas is +/- 13 kg dus valt opzich nog mee haha.
    Nee, niet meer gevonden :S. Balen he. Maar heb nu wel wat anders kunnen kopen, waardoor ik mijn camera wel kan opladen en foto's op de comp kan zetten.
    Xx Nienke

  • 04 November 2012 - 12:50

    Maaike Verkerk:

    Hey Nienk, heel veel plezier! X uit Waalwijk

  • 04 November 2012 - 13:21

    Tineke Verkerk:

    Heerlijk Nienke,
    Goeie reis en top genieten van alles!
    Dikke kus Kees en Tien

  • 04 November 2012 - 13:21

    Tineke Verkerk:

    Heerlijk Nienke,
    Goeie reis en top genieten van alles!
    Dikke kus Kees en Tien

  • 04 November 2012 - 13:21

    Tineke Verkerk:

    Heerlijk Nienke,
    Goeie reis en top genieten van alles!
    Dikke kus Kees en Tien

  • 05 November 2012 - 12:23

    Marieke:

    Hoi Nienke!!

    Hoe is het????
    We zijn allemaal zo benieuwd...

    Groetjes van ons allemaal

    Elian, Bram, Lieke, Marieke, Joanne, Frank, Jack,
    RAYMOND!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 58271

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: