Home sweet home - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Nienke Verkerk

Blijf op de hoogte en volg Nienke

12 Mei 2013 | Nederland, Gorinchem

Na 25 weken reizen, 4 landen, 20 vluchten, 1 helicoptervlucht, 54 hostels, 2 motels, 1 hotel, 1 'onbewoond' eiland, 11 campings, 2 verblijven bij kennissen, 3 reisdagboeken vol geschreven te hebben, 24 reisverslagen, ik gok +/- 8000 gemaakte foto's en ontmoetingen met mensen van over de hele wereld.... ben ik weer sinds twee weken terug in Nederland.

De ochtend dat ik op Schiphol aankwam werd ik door mijn ouders en zusjes met een 'welkom thuis' banner en ballon opgehaald, super leuk! Bedankt! Daarna natuurlijk genoten van een heerlijke Nederlandse boterham met pindakaas en een lekkere schone, lange en warme douche.

Ondanks het wennen aan het koude weer van de eerste paar dagen, ben ik alweer helemaal gewend. Het voelt een beetje alsof ik niet weg ben geweest en dat het erg lang geleden is dat ik aan het backpacken was.

Ik heb een ontzettende leuke en bijzondere tijd gehad. Ik heb zo veel mooie en leuke dingen gezien en gedaan, leuke mensen ontmoet en natuurlijk kilometers gehiked ;). Een reis om nooit meer te vergeten!

Ik wil iedereen bedanken die mijn reisverslagen hebben gelezen, alle reacties die ik daarop heb gekregen en iedereen die berichtjes, smsjes, mailtjes hebben gestuurd. Dit was ontzettend leuk om te ontvangen.
Ik ga weer een mooi foto album maken dus zodra deze klaar is kunnen jullie mijn reis met mij mee (terug) beleven.

Liefs Nienke

ps. Hieronder nog een aantal foto's van Hong Kong.

  • 13 Mei 2013 - 06:59

    Joy:

    Lieve Nienke,

    Ik heb genoten van je reisverslagen! + fotoos! Dat ga ik nu wel missen,hoor.

    x

  • 13 Mei 2013 - 09:11

    Frits En Dineke:

    Hoi Nienke,
    Fijn dat je weer gezond thuis bent, geniet van alle herinneringen en succes met alles wat je in Nederland gaat aanpakken.
    Groetjes uit Maarssen.

  • 14 Mei 2013 - 23:15

    Harry De Vries:

    goed dat je weer thuis bent. Thuiskomen is een van de hoogtepunten van een reis. Leuke foto's van Hong Kong trouwens. liefs
    Harry

  • 22 Mei 2013 - 18:59

    Jaap Van Gelderen:

    Hoi Nienke,

    Nog bedankt voor de leuke kaart!!
    Kom je binnenkort een keertje langs bij Typhoon voor een klein reisverslagje:)
    Neem je loopschoenen dan maar weer mee!

    Groetjes,

    Jaap van Gelderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 4874
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 05 Mei 2013

Trip around the world!

05 September 2010 - 28 November 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: